vineri, 2 octombrie 2009

EU sunt EU.

Sunt Sorin. Sorin Berbece.

De fapt, Ion-Sorin Berbece. Adaos in nomenclator din partea nasilor… Ceea ce mi-a adus o serie de avantaje. Printre care vreo 5 onomastici pe an, sa am de unde alege, si protecția Sfântului, referitor la care, m-ar bate Dumnezeu sa afirm că nu am simțit-o cu vârf și îndesat în multe momente ale vieții.

Aterizat cu piciorușele pe pământ acum vreo 30 de ani, mai precis pe 12 aprilie, printre olteni. Și de aici.... mândria, rezistența, încăpățânarea.

Am sărit peste creșă, adică am petrecut cea mai mare parte din cei 7 ani proverbiali în casa părintească (de fapt, un apartament comunist cu 2 camere), cu multă dragoste și cu lipsurile specifice vremii - apusul Epocii de Aur.

După gradiniță am sărit gardul la școala... normală. Apropo... așa se numește acum - Școala Normală ”Ștefan Velovan” din Craiova. Apoi, liceul – ”Nicolae Bălcescu”, devenit acum Colegiul Național ”Carol I”.

După care, mi-am vazut visul cu ochii, visul din copilărie, de pe când mă jucam ”de-a doctorul”. Am dat admiterea la Facultatea de Medicină și Farmacie și, culmea, am și reușit. Am trecut prin facultate cu chiu cu vai, făcând față cu greu cheltuielilor cu bibliografia stufoasă și mare consumatoare de resurse financiare.

Între timp, spiritul sindicalist și solidar manifestat din plin pe băncile școlii și un prieten mai insistent m-au determinat să imi bag codița prin politică, domeniu care m-a atras dintotdeauna, și, ca fiu de oameni simpli muncitori, și posibil viitor intelectual. Curiozitatea constă în faptul că am ales o culoare politică... nesuferită în viața cotidiană. Ca pentru orice oltean, susținător al Universitații Craiova, nu prea suport să văd roșu în fața ochilor...

În fine... Am terminat facultatea, m-am mutat cu cățel și purcel în București, și am început o viață nouă. Chirii, cheltuieli și mai mari, alte lipsuri... dar împlinită. Medic rezident (chirurgie generală) la Institutul Clinic Fundeni, asistent universitar (Anatomie), și doctorand, mai nou. Îmi place la fel de mult politica în continuare, și mă ocup în continuare de chestiuni tangențiale, deși nu am de cand să candidez vreodata la vreo funcție politică.

Ăsta sunt eu. Și cred că am ceva de spus.

3 comentarii:

  1. Mult succes cu blogul...
    O sa fiu de ajutor ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. salutari din partea lui CUMNATU- tu .imi plage blogul....e o idee buna pt inceput...daca ai ceva de spus.
    o sa te mai vizitez...tu ......ce zici pe mine cand?

    RăspundețiȘtergere